01 02 03 lover of the light: Postcards from Biograd 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Postcards from Biograd

34
It's been a while since my latest post, but I've been a pretty busy little bee. :) Sunday night I came back to Rijeka from the fair called Biograd's 'Gastro Table'. It was my second year visiting with my parents and my mom's home craft 'Kich Sapunich'. Visiting the fair marks the beginning of my Summer and that means it's kind of difficult getting back to my college obligations and finals, but I hope I'll endure it. Biograd's fair is more than an event, it's magical happening filled with amazing, creative people who exhibit their products, from honey, soaps, candles, jewelry and aaaaaal kind of absolutely delicious food. :) First time this year I tried black risotto with cuttlefish and it was mind-blowing, and since I became vegetarian again few weeks ago, all I did was walking around with my Canon, listening to music and degustating lovely sea food and vegan ice creams, can't complain :)
I bought so many stuff hahaha, mostly little souvenirs for few of my friends, 100% peanut butter which is delicious and one of our neighbours gave me as a present, a strage healthy honey with 17 kind of different plants inside. 
Except working, we found time for some healthy family 'hangout' at the local 'Roko' restaurant that has amazing pizza, took funny photos at the photo booth  and just existed by the sea drinking blackberry vine and talking about how little is enough for one's happiness.. Thank you Biograd for this amazing experience, and I hope we'll be back next year! And if some of you want to visit the festival next year, here is my recommendation for accommodation in the most cutest apartments you'll find there  Apartmani 'Branka'

Sea of love, S.


Prošlo je neko vrijeme od mog zadnjeg posta, no bila sam vrlo zauzeta pčelica. :) U nedjelju navečer vratila sam se u Rijeku sa sajma zvanog Biogradski 'Gastro stol'. Ovo je već druga godina kako posjećujem sajam sa svojim roditeljima i maminom domaćom radinosti 'Kich Sapunich'. Posjet sajmu obilježava početak ljeta za mene, što znači da mi je dosta teško vratiti se fakultetskim obavezama i završim ispitima, ali se nadam da ću izdržati. Biogradski sajam je više od 'eventa' on je magično događanje ispunjeno nevjerovatnim kreativnim ljudima koji izlažu svoje proizvode, sve od meda, sapuna, svijeći, nakita i aaapsolutno prefine hrane različitih vrsta. :) Prvi puta ove godine sam probala crni rižoto od sipe i bio mi je prefin, a s obzirom da sam ponovno prešla na vegetarijanstvo prije par tjedana, sve što sam radila je hodala okolo sa svojim Canonom oko vrata, slušala glazbu i isprobavala prekrasnu morsku hranu i veganske sladolede, ne mogu se žaliti. :)
Kupila sam toliko puno stvari ahahha, većinom suvenire za par prijatelja, 100%-tni maslac od kikirikija koji je nevjerojatno fin, a jedan od naših susjeda izlagača mi je poklonio neki čudni zdravi med koji sadrži 17 različitih biljaka unutra!
Osim što smo radili, pronašli smo vremena i za zdrava obiteljska druženja u lokalnom restoranu 'Roko' koji ima savršene pizze, fotkali se sa smiješnim rekvizitima u foto kabini, te samo postojali kraj mora, pili kupinovo vino i razgovarali o tome koliko malo je zapravo potrebno za sreću. Hvala Biograd za ovo prekrasno iskustvo i nadam se da ćemo se susresti i sljedeće godine! I ako netko od vas želi posjetiti festival iduće godine, evo moje preporuke za smještaj u najslađim apartmanima koje ćete pronaći 'Apartmani Branka'. 

More ljubavi, S.



















































35 36 37 38