01 02 03 lover of the light: Chasers of the light: Bruna 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Chasers of the light: Bruna

34

I'm always on the search. A search for some new places, some new unusual people, new ways of getting same stuff done and new parts of me that want to step outside the comfort zone of my usual and step into something more challenging, so here's the first post of my new project called 'Chasers of the light'. Since the Summer is on the full run, my free time is unlimited and every chance I get I use to do something new and challenge myself to grow as a person and as an artist. Some of you who follow me on my FB page https://www.facebook.com/iamelysian/ know that at the end of June, I signed up for ''The 365 photography project'' which requires one photo a day for a whole year (as you can figure out from the name of the project itself :D). Signing up for the project ment taking a leap into unknown and pushing myself to overcome some of the barriers I had. That also ment meeting new people and asking them if they're in for a photo session or two. That's how I met Bruna. Totally random, at Friday night, when I was out with my friend. We started talking and in a week we were having coffee, and few days after that went to Hartera, talked about everything and anything and made some amazing photos. Taking photos of Bruna was my first time I ever photographed someone I don't know for at least few years, and capturing all those soft moments in melancholic light and warm air made me realize so much about myself, photography, people and life in general, so I'm gonna be thankful for that forever. Bruna is such a sweetheart, so pretty and lovable, and I can't wait for us to make some new art together. :) This really inspired me, so be ready for some soul confessions in later posts haha. Also, at the end of every month I'll be posting some of the photos I took for my 365 project  but didn't publish there.

Thank you all for reading this and supporting me in my journey every step of the way. Your clicks, comments and likes mean so much that words can't even describe it. Until my next post, chase the light, take a few steps back and try changing your perspective a bit. Stay inspired lovers, sea of love, S.
________________________________________________________________________________________________



Uvijek sam u potrazi. U potrazi za nekim novim mjestima, nekim novim, neobičnim ljudima, novim načinima na koje mogu obaviti iste stare stvari i novim dijelovima sebe koji žele iskoračiti iz ''ugodne zone'' moga uobičajenog i zakoračiti u nešto izazovnije, pa tako objavljujem i prvi post svog novog projekta 'Lovci svjetla'. S obzirom da je ljeto u punom pogonu, moje je slobodno vrijeme nelimitirano i svaku slobodnu priliku koristim kako bi isprobala nešto novo i izazvala sebe da rastem kao osoba i kao umjetnik. Neki od vas koji me prate na mojoj FB stranici https://www.facebook.com/iamelysian/ znaju da sam se krajem Lipnja prijavila na ''365 fotografski projekt'' koji zahtjeva fotku na dan, godinu dana (kao što možete shvatiti prema naslovu samoga projekta :D). Prijaviti se na projekt značilo je zakoračiti u nepoznato i gurati samu sebe da pobijedim neke barijere koje sam imala. To je također značilo upoznavanje novih ljudi i ispitivanje da li su za photo session ili dva. Tako sam upoznala Brunu. Potpuno nasumično, u petak navečer dok sam bila s prijateljicom vani. Započele smo pričati i za tjedan dana smo završile na kavi, a par dana kasnije na Harteri gdje smo pričale o svemu i bilo čemu, te stvorile odlične fotke. Fotkanje Brune bilo je prvi puta da sam ikada fotografirala nekoga koga nisam znala najmanje par godina i hvatanje svih tih mekanih trenutaka u melankoličnom svjetlu i toplom zraku me potaknulo da shvatim jako puno o sebi, fotografiji, ljudima i životu generalno, te ću na tome biti zahvalna zauvijek. Bruna je neizmjerno draga, lijepa i za voljeti i jedva čekam kada ćemo ponovno stvarati umjetnost zajedno. :) Ovo me zaista inspiriralo, tako da budite spremni na izljeve duše u sljedećim postovima haha. Također, na kraju svakog mjeseca ću objaviti neke od fotki koje sam uhvatila za 365 projekt, a nisam tamo objavila. 

Želim vam se svima zahvaliti što čitate ovo i dajete mi podršku u mom putovanju svaki korak puta. Vaši klikovi, komentari i lajkovi mi doista znače toliko puno da to ne mogu opisati riječima. Do slijedećeg posta, hvatajte svjetlost, odmaknite se par koraka unatrag i pokušajte promijeniti svoju perspektivu. Ostanite inspirirani ljubavnici, more ljubavi, S.





























 











35 36 37 38