01 02 03 lover of the light: Summer beachin' 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Summer beachin'

34


Hola lovers :) Something a bit lighter on the subject today! I wanted to share with you all the stuff I carry with me in my beach bag and that in other stuff includes: one happy playlist from my iPod, favorite book at the moment and why and few favorite quotes from my dream journal. Hope you enjoy it :)

Hola lovers :) Danas nešto tematski malo lakše! Želim s vama podjeliti sve stvari koje nosim sa sobom u svojoj torbi za plažu a to između ostaloga uključuje: jednu veselu plejlistu s mog ipoda, najdražu knjigu trenutno i zbog čega i par najdražih quoteova iz mog ''dream dnevnika''. Nadam se da će vam se svidjeti. :)




1- ''Dream journal'' - IKEA
2- liner for writing, you can buy it at any bookshop / lajner za pisanje, može se kupiti u bilo kojoj knjižari
3- 'wonderbag' haha from H&M all kind of small different stuff there/ 'čudotorbica' iz H&M-a, tako ju zovem jer sve sitne stvari s kojima ne znam gdje bi, samo strpam unutra
4- wallet - Stradivarius/ novčanik iz Stradivariusa
5- Balea hair spray, light and heat protection- DM / Balein sprej za svjetlu kosu koji štiti od svjetlosti i topline iz DM-a
6- Balea sunscreen- DM / Balea krema za sunčanje također iz DM-a
7- Favorite sunglasses from GIANT VINTAGE/ najdraže naočale GIANT VINTAGE www.giantvintage.com
8- Apple iPod 80 Gb, limited edition so I don't think you can buy it anywhere now, it's like 7 or so y.o / Appleov iPod od 80 Gb, ograničeno izdanje tako da mislim da se više ne može nigdje više kupiti, mislim da je star čak preko 7 godina.
9- Virginia White e-cigarette from HGspot but I think you can order it online/ Virginia White e-cigareta iz HGspota, ali mislim da ju možete naručiti preko neta, a imaju ih i na Tisku
10- selfie stick <3 hahaha I got it from my favorite Victoria as a present but you can buy them literary anywhere now / selfie štap kojeg mi je kupila najdraža Victorija :D ali mislim da ih se danas može kupiti doslovno bilo gdje
11- Afrodita dry oil for fast tanning, without UV protection. I'm pale as sh**, DM / Afrodita suho ulje za brže tamnjenje, nema UV zaštitu ali se mažem s tim pošto sam bijela kao sir, također iz DM-a
12- The Alchemist by Paulo Coelho :)


 Most people listen to chill music while spending their time on vacation, but I'm quite opposite :) I get so euphoric happy during Summer because of all the heat, long days and beachin' I mainly listen to DJ sets; minimal, house and dance music. And for all of you who don't listen to sets, my Summer playlist :)

Većina ljudi sluša chill glazbu dok provode svoje vrijeme na odmoru, ali ja sam totalno suprotno :) Postanem toliko euforično sretna tijekom ljeta zbog vrućine, dugih dana i 'plažanja', tako da uglavom slušam DJ setove; minimal, house i plesnu glazbu. Za sve vas koji ne slušate setove, evo i moje ljetne plejliste :)


Andhim- Hausch
Andhim- Boy, boy, boy
Caravan Place- Lone Digger
Charles Ramirez- Insane
Chet Faker x SAINT WKND- Lover
Cosmic Cowboys x Kolektiv Turmstrasse- If You Leave Tonight
Dom Rosenfeld x EigenARTig- Summertime
Glass Animals- Hazey
Nicolas Jaar- And I say 
Nicolas Jaar- John the Revelator (Sonar edit)
Nicolas Jaar- Mi Mujer original mix
Oshana- Acid Disco original mix
Praise Cats x Andrea Love- Shine On Me
Felix da Housecat x Nina Simone- Sinnerman
Whilk & Misky- Clap Your Hands (Solomun edit)


The Alchemist, well.. I'm just gonna say that this book found me because it knew I needed her. I came across it before but never took it home with me from the library, I think that it was ment for us to meet at this period of my life when I'm going through so many changes and it can be so difficult for me to handle all that.. I'm just gonna say that if you believe in energy and understand the metaphors of universal language, this is gonna be your favorite book ever. Let it carry you through her pages and feel every word in your heart because it speaks truths you always knew were really truthful but never had courage to admit them to yourself. :)

Alkemičar, pa.. Smo ću reći da me ova knjiga pronašla jer je znala da ju trebam. I prije sam se susrela s njom ali ju nikada nisam ponjela doma iz knjižnice, zbog toga mislim da nam je bilo suđeno da se susretnemo u ovom periodu moga života, kada prolazim kroz mnogo promjena i kada mi je ponekada preteško nositi se sa svime.. Samo ću reći da ako vjerujete u energiju i ako shvaćate metafore univerzalnog jezika, ovo će biti vaša najdraža knjiga ikada. Dopustite joj da vas nosi preko svojih stranica i osjetite svaku riječ u svome srcu jer ona priča istine za koje ste uvijek znali da su doista istinite, ali nikada niste imali hrabrosti priznati ih sebi. :)




I'm alway full of thoughts and ideas so I NEVER leave my home without my 'dream journal' and here are some of my favorite quotes I wrote down. Also, my mom bought me this cutest new one, because my old one is allmost ful. / Uvijek sam puna misli i ideja pa zato NIKADA ne izlazim iz kuće bez svoga 'dream dnevnika' a evo i par najdražih citata koje sam zapisala. Majka mi je kupila ovaj novi nedavno jer je stari skoro pun do kraja.

''Your body knows it can do it, it's your mind you have to convince.'' -Unknown

''Sometimes, what you're most afraid of doing is the very thing that will set you free.'' -Unknown

''The meaning of life is to find your gift. The purpose of life is to give it away.'' -W. Shakespeare

''One day you will wake up and there won't be any more time to do the things you've always wanted to do. Do it now.'' -P. Coelho

''Live your life as if everything is rigged in your favour.'' -Rumi

''Always remeber to fall asleep with a dream and wake up with a purpose.'' -Unknown

''Whether you think you can or you can't you're right.'' -H. Ford



-STAY INSPIRED LOVERS, SEA OF LOVE, S. -


35 36 37 38